نوشته شده توسط : نگاه نو

یکی از سیستم های سرمایشی و گرمایشی محبوب که به ویژه در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، فن کویل است. سیستم فن کویل از دو بخش کلی تشکیل می شود: یک موتور خانه مرکزی که دارای تجهیزاتی مثل بویلر و چیلر است و یونیت های مجزای فن کویل که در بخش های مختلف ساختمان نصب شده اند. 

هر یونیت فن کویل دارای یک بدنه یا کابینت، یک یا چند فن و یک یا چند کویل است. آبی که در موتور خانه گرم یا سرد شده است از درون کویل که معمولا از جنس مس است عبور می کند. کویل ساختاری شبیه به رادیاتور دارد و دارای چندین باله می باشد که آب درون آن باله ها جریان دارد. فن ها هوای درون ساختمان را به درون کابینت فن کویل کشیده و این هوا مجددا به فضای درون ساختمان باز می گردد. 

با سرما مارکت همراه باشید.

فن کويل



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

یکی دیگر از منابع آلودگی هوا، فوران های عظیم آتشفانی در هاوایی، اندونزی، ایسلند، ژاپن و مناطق دیگری از دنیا هستند که میزان بسیار زیادی خاکستر آتشفشانی را وارد جو می کنند که ورود آن به ریه می تواند مشکلات زیادی داشته باشد.‌

آلودگی های هوا را می توان به سه نوع اصلی تقسیم بندی کرد: ریزگردها که همانطور که گفته شد، حاصل پدیده های طبیعی مثل طوفان ها و آتشفشان ها هستند، آلودگی های شیمیایی که هم توسط فرآیندهای طبیعی مثل آتشفشان ها و هم توسط فرآیندهای انسانی مصرف مصرف سوخت های فسیلی تولید می شوند، و آلودگی های میکروبی مثل آلودگی  های باکتریایی، قارچی و ویروسی که منشاء زیستی دارند.

گاهی اوققات بعضی محیط های کاری نسبت به محیط زندگی معمولی ما، هوای بسیار آلوده تری دارند. برای مثال هوای بیمارستان ها و آزمایشگاه های بیولوژیک می تواند حاوی آلودگی های میکروبی و حتی شیمیایی باشد.

افزایش روز افزون این آلودگی ها در هوای که تنفس می کنیم و مشکلات تنفسی متعاقب، سبب شده است که دستگاه های تصفیه هوا و اکسیژن سازها، روز به روز بیشتر مورد توجه و استفاده قرار گیرند به طوری که امروزه در کلان شهر ها، وجود یک دستگاه تصفیه هوا در هر آپارتمانی ضروری می نماید.

 

تفاوت تصفیه هوا و اکسیژن ساز



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

فن کویل ها سیستم های بسیار ساده ای هستند که از قطعات محدودی تشکیل می شوند. تأمین آب سرد و گرم به عهده سیستم فن کویل نیست و تنها کاری که یک یونیت فن کویل باید انجام دهد، سرعت دادن به تبادل حرارتی بین آب درون سیستم و هوای درون اتاق است.

هر یونیت فن کویل دارای یک بدنه یا اصطلاحا کابینت است. این کابینت دارای شبکه هایی برای ورود و خروج هوا می باشد. درون این کابینت ساختاری شبیه به رادیاتور به نام کویل وجود دارد که دارای پره های متعدد می باشد. کویل دارای یک ورودی آب و یک خروجی آب است.

 

متن کامل: بررسی سیستم فن کویل



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

شاید بررسی مصرف برق داکت اسپلیت یکی از دغدغه های شما هم قبل از خرید این سیستم ها باشد. پس با سرما مارکت همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم!

معرفی سیستم داکت اسپلیت

سیستم داکت اسپلیت نوعی سیستم سرمایشی و گرمایشی است که دارای یک یونیت داخلی، یک یونیت خارجی و مجموعه ای از کانال کشی های متصل به یونیت داخلی است که هوای سرد یا گرم شده توسط داکت اسپلیت را در بخش های مجزای ساختمان توزیع می کنند.

یونیت داخلی داکت اسپلیت از یک کابینت، یک کویل و یک یا چند فن تشکیل شده است. این یونیت از طریق لوله کشی ها و کابل کشی هایی به یک یونیت خارجی متصل است. یونیت خارجی نیز شامل یک بدنه می باشد که داخل آن، تبخیر کننده یا اواپوراتور، کمپرسور و کندانسر قرار دارند.

بررسی مصرف برق در داکت اسپلیت



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

طراحی وب سایت بیمارستان در راستای ارائه خدمات الکترونیک و آنلاین همگام با دولت الکترونیک گام بر می دارد. بیمارستان‌ها مجموعه های بزرگ و خدماتی هستند که پرسنل زیاد و خدمات متعدد دارند برای همین به بهره گیری از روش های نوین و هوشمند در مدیریت نیاز دارند. چرا که انجام همه امور اداری، مالی، پرسنلی و … مستلزم صرف هزینه های هنگفت در روش های سنتی و قدیمی است. استفاده از طراحی وب سایت بیمارستان از جمله موارد مهم و کلیدی است که مدیران موفق و آینده نگر در مدیریت بیمارستان می‌توانند از آن بهره برداری کنند.

شما با طراحی وب سایت پزشکی می توانید به هرچیزی که (مثل افزایش مراجعین، برندبنگ و .. ) در هدف دارید برسید.

طراحی وب سایت مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی وب سایت حرفه ای و طراحی وب سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی وب سایت خود خواهید کرد.
در عصر حاضر سیستم‌های ارتباطی تحت وب عرصه‌ای برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی فراهم آورده‌اند که دیگر ارائه این خدمات نیازمند محدود شدن در مکان‌های خاص و ثابتی نیستند.

طراحی وب سایت درمانگاه



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

در مقاله ( معرفی سریع فن کویل های ایرانی ) می خواهیم اطلاعات بیشتری کسب کنیم تا خرید بهتری داشته باشیم. با سرما مارکت همراه باشید!

یکی از صنایعی که می توان ادعا  کرد کشور ما در آن پیشرفت زیادی داشته است و محصولات آن با محصولات شرکت های خارجی در بازار داخلی ما رقابت می کنند، صنعت تولید دستگاه های سرمایشی-گرمایشی و تهویه مطبوع است.

یکی از دستگاه های سرمایشی و گرمایشی پرکاربرد در کشور ما که شرکت های بزرگ تولید تجهیزات HAVC توجه خاصی به آن داشته اند، فن کویل است. امروزه فن کویل های ایرانی بسیار خوبی در بازار کشور موجود است که یارای رقابت با فن کویل های خارجی را دارند.

فن کویل های ایرانی شاید از نظر زیبایی و جنبه های لوکس مثل سر و صدای پایین به پای فن کویل های خارجی خوب نرسند ولی از نظر کارایی و قدرت، از انواع خارجی در محدوده ی قیمتی یکسان بسیار بهتر هستند.

یکی دیگر از جنبه های که خرید فن کویل های ایرانی را نسبت به فن کویل های خارجی در اولویت قرار می دهد، ضمانت های معتبر و خدمات پس از فروش فن کویل ایرانی است، در حالی که فن کویل های خارجی، معمولا از چنین خدماتی بی بهره هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع فن کویل های ایرانی و برندهای تولید کننده آن ها آشنا کنیم.

 

معرفی سریع فن کویل های ایرانی



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

چرا طراحی وب سایت مجالس و تشریفات

هم‌اکنون برای هر مراسم شادی و عزا باید در جستجوی محلی بود تا مهمانان با سهولت کامل به برگزاری مراسمات خود مشغول شوند. پس پیدا کردن تالار پذیرایی با بهترین شرایط، خدمات و سرویس‌های عالی می‌تواند دغدغه افراد باشد. شما به عنوان مدیر و یا مالک تالار پیشنهاد میکنیم به فکر طراحی وب سایت مجالس و تشریفات باشید.

بسیاری از افراد برای پیدا کردن تالار مناسبی بدست به دامن اینترنت میشوند تا محل مناسب خود را پیدا کنند چون در این محیط به‌راحتی و با صرف زمان کمتر می‌توان تالار موردنظر خود را پیداکرده و با ثبت آدرس و شماره تلفن آن برای بازدید محل موردنظر و تالار اقدام کرد.

پس معرفی تالار پذیرایی خود می‌تواند اولین هدف برای داشتن یک سایت خوب و مخاطب پسند باشد. در چنین سایت‌هایی می‌توان با طراحی مناسب, آدرس دقیق به همراه نقشه به همراه شماره تماس را قرارداد و سرویسی تهیه کرد تا مخاطبان به شکل آنلاین وقت ملاقات بگیرند تا از محل موردنظر شما بازدید کنند.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

 

با طراحی وب‌ سایت لوازم آرایشی و بهداشتی باعث افزایش مشتری و رشد فروش و درآمد خودخواهید شد. راه‌های بسیاری هستند که با اجرا آن‌ها می‌توان بازدید سایت خود را به مشتری کسب‌وکار خود تبدیل کنیم.

برای مثال می‌توان با ارائه تخفیف در سبدهای خرید شرایط ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان ایجاد کرد.

می‌توانید از طریق طراحی وب‌سایت لوازم آرایشی و بهداشتی با برقراری رابطه مستقیم با پخش‌کنندگان عمده لوازم بهداشتی و آرایشی، نقش مهمی در کم‌رنگ کردن و از میان برداشتن واسطه‌ها و درنتیجه کم کردن هزینه‌های تهیه و توزیع محصولات تان داشته باشید.

ارائه‌ مستقیم و بدون واسطه‌ کالا به مخاطبان باعث گسترش یافتن فرآیند عرضه و تقاضا در بازارها شده و درنتیجه طراحی وب‌سایت بهترین حالت برای انجام تبلیغات در حوزه لوازم‌آرایشی و بهداشتی است.

با ارائه گزینه‌ لیست قیمت‌ها در سایتتان، مخاطبان می توانند بدون حضور فیزیکی در مغازه‌ شما از قیمت‌ها باخبر شده و بعد از پسند و مقایسه با دیگر کالاها و انتخاب کالای موردنظرشان به‌صورت آنلاین هزینه را پرداخت کرده و کالای خود را در درب منزل دریافت کنند.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

ویژگی‌ها و اصول طراحی صفحه فرود مناسبتی چیست؟

در ساخت صفحه فرود مناسبتی، دو نکته بسیار حائز اهمیت است:

۱- صفحات فرود هدفی خاص را دنبال می‌کنند

۲- در این صفحات فرایند تبدیل مخاطب به مشتری تنها از طریق یک دکمه انجام می‌شود.

توجه به این نکات تفاوت صفحه فرود مناسبتی و صفحه اصلی وب‌سایت را واضح کرده و مشخص می‌کند در صفحه اصلی سایت می‌توان چند هدف داشت و به صفحات مختلف لینک کرد، ولی صفحات فرود برای رسیدن به یک هدف طراحی می‌شود.

زمانی که برای نخستین بار مخاطب وارد سایتی می‌شود، نسبت به وب‌سایت و صفحات آن هیچ دیدگاهی ندارد. ازاین‌جهت صفحه فرود مناسبتی‌ها می‌تواند فرصتی باشد برای افزایش تعداد مخاطب، بالا رفتن نرخ کلیک، بازدید، فروش و… پس بیشترین توجه را داشته باشید که لندینگ پیج مناسبتی به‌طور صحیحی طراحی شود و با خوب جلوه دادن سایت، ما را به اهداف موردنظرمان نزدیک کند، چون این صفحات دروازه بازدید از محصولات وب‌سایت شمرده می‌شوند.

 

برای داشتن لندینگ پیجی که با رعایت همه اصول طراحی شده باشد و کاملا با کسب و کار شما هماهنگی های لازم را داشته باشد، کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

what-is-landing-page

اگر از خود میپرسید که صفحه فرود – لندینگ پیج چیست؟ و هر مقاله ای هم که میخوانید نمیتوانید آن را درک کتید این مقاله را حتما بخوانید! احتمالا برای شما هم پیش آمده است که وارد یک سایت شوید و آن سایت ناگهان صفحه ای باز کند و از شما به شرکت در کمچین مسابقه ای که برگزار کرده اند دعوت کند، شاید هم برای در وب سایت های فروشگاهی صفحات رنگاوارنگ با طراحی و محتوای جذاب شما را ترغیب کرده اند که حتی اگر خرید هم نکردید، از محصول خاصی دیدار کنید.

همه این ها را می توان صفحه فرود یا لندینگ پیج دانست که با اهداف خاصی طراحی و ساخته شده اند.

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، صفحه فرود (landing page) به صفحه شاخص در وب‌سایت می گویند که برای اهدافی که در وب‌سایت یا کمپین تبلیغاتی خود دارید ساخته‌شده است. این اهداف می‌تواند پر کردن یک فرم، ثبت‌نام در سایت و یا تکمیل فرایند خرید باشد. زمان ساخت و طراحی یک صفحه فرود باید هدفی خاصی برای خود تعیین کنید و طبق همان هدف آن را اجرا کرده و توسعه دهید.

 

ادامه در: لندینگ پیج چیست؟ 

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

زمانی که برای نخستین بار مخاطب وارد سایتی می‌شود، نسبت به وب‌سایت و صفحات آن هیچ دیدگاهی ندارد. ازاین‌جهت صفحه فرود مناسبتی‌ها می‌تواند فرصتی باشد برای افزایش تعداد مخاطب، بالا رفتن نرخ کلیک، بازدید، فروش و… پس بیشترین توجه را داشته باشید که لندینگ پیج مناسبتی به‌طور صحیحی طراحی شود و با خوب جلوه دادن سایت، ما را به اهداف موردنظرمان نزدیک کند، چون این صفحات دروازه بازدید از محصولات وب‌سایت شمرده می‌شوند.

 

برای داشتن لندینگ پیجی که با رعایت همه اصول طراحی شده باشد و کاملا با کسب و کار شما هماهنگی های لازم را داشته باشد، کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

طراحی وب‌ سایت فروشگاهی لوازم ورزشی یکی از پرکاربرد ترین طراحی وب‌سایت در حوزه لباس ورزشی می باشد، در این نوع طراحی وب‌سایت می توانید به معرفی انواع پوشاک و لوازم ورزشی و فروش آن ها اقدام کنید، همچنین برای بالا رفتن بازدید و سئو وب‌سایت می توانید در بخش وبلاگ طراحی وب‌سایت اقدام به انتشار اخبار ورزشی، معرفی رسته های ورزشی، بوگرافی ورزشکاران، برنامه های تغذیه ای و… بپردازید.

طراحی وب‌سایت فروشگاهی لوازم ورزشی باهدف ایجاد یک رویکرد تخصصی درزمینهٔ ارائه محصولات و تجهیزات ورزشی می باشد.طراحی وب‌سایت فروشگاهی لوازم ورزشی با استفاده از یک رویکرد علمی در پاسخگوی به نیاز‌های مشتریان درزمینهٔ:

طراحی وب‌سایت پوشاک ورزشی برند‌های معتبری همچون نایک، آدیداس و لی نینگ، درزمینهٔ مایو و تجهیزات شنا و واتر پلو برندهای اسپیدو، توربو، بکو و سوانس، درزمینهٔ محصولات مراقبتی، پزشکی و ارتوپدی برند بسیار مطرح و باکیفیت ال پی ساپورت، ....

 



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

ویژگی‌ها و اصول طراحی صفحه فرود مناسبتی چیست؟

در ساخت صفحه فرود مناسبتی، دو نکته بسیار حائز اهمیت است:

۱- صفحات فرود هدفی خاص را دنبال می‌کنند

۲- در این صفحات فرایند تبدیل مخاطب به مشتری تنها از طریق یک دکمه انجام می‌شود.

توجه به این نکات تفاوت صفحه فرود مناسبتی و صفحه اصلی وب‌سایت را واضح کرده و مشخص می‌کند در صفحه اصلی سایت می‌توان چند هدف داشت و به صفحات مختلف لینک کرد، ولی صفحات فرود برای رسیدن به یک هدف طراحی می‌شود.

زمانی که برای نخستین بار مخاطب وارد سایتی می‌شود، نسبت به وب‌سایت و صفحات آن هیچ دیدگاهی ندارد. ازاین‌جهت صفحه فرود مناسبتی‌ها می‌تواند فرصتی باشد برای افزایش تعداد مخاطب، بالا رفتن نرخ کلیک، بازدید، فروش و… پس بیشترین توجه را داشته باشید که لندینگ پیج مناسبتی به‌طور صحیحی طراحی شود و با خوب جلوه دادن سایت، ما را به اهداف موردنظرمان نزدیک کند، چون این صفحات دروازه بازدید از محصولات وب‌سایت شمرده می‌شوند.

 

برای داشتن لندینگ پیجی که با رعایت همه اصول طراحی شده باشد و کاملا با کسب و کار شما هماهنگی های لازم را داشته باشد، کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

جنبه معرفی و تبلیغات از مهم‌ترین مسائل هر شغل در دنیا است. به این منظور روش‌های مختلفی وجود دارد.یکی از این روش‌ها استفاده از اینترنت و وب‌سایت است.
شرکت‌ها و آژانس‌های گردشگری ازجمله مشاغلی هستند که نیاز به طراحی وب سایت گردشگری برای آن‌ها در اولویت است.

از علل دیگر نیاز به یک وب‌سایت گردشگری برای این شرکت‌ها معرفی آژانس، تورها و سیستم رزرواسیون است.

در وب‌سایت خدمات گردشگری و مسافرتی، نشان دادن اطلاعات آژانس و سابقه‌ی کار آن از مسائل مهمی است که باید لحاظ شود و همچنین سیستم مدیریت راحت و آسان برای گزارش تورهای تفریحی و گردشگری، از امکانات مهمی است که سایت باید به آن توجه کند.

شرکت‌های گردشگری می‌توانند با استفاده از سایت خود تمام خدمات ارائه‌شده را با توضیحات جامع و دقیق به مشتریان خود نشان دهد.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگاه نو

برای ساخت صفحه فرود خدماتی باید به این نکات دقت کنید!

1. صفحه فرود مانند یک معامله win to win عمل می‌کند و شما نباید یک‌طرفه از کاربران خود فقط درخواست داشته باشید. برای مثال اگر شما از کاربر طلب کنید تا email خود را وارد کند ولی در مقابل هیچ مورد مجانی و ارزشمندی را ارائه ندهید طبیعتاً کاربر هم هیچ رغبتی نشان نخواهد داد ولی در عوض اگر شما کد هدیه، تخفیف برای برخی محصولات،شرکت در جشنواره و … را بدهید قطعاً کاربر نیز تمایل بیشتری به تبادل اطلاعات با شما خواهد داشت .

2. صفحه لندینگ پیج خدماتی را متناسب با قصد خود طراحی کنید.

3. اگر قصد از صفحه فرود پیج خدماتی ثبت‌نام کاربر در وب‌سایت می‌باشد تا حد امکان که می‌توانید فرایند را ساده طراحی کنید تا تعداد ثبت‌نامی بیشتری داشته باشید با طراحی سایت ساده و کاربرپسند برای کاربر نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

4. برای تأکید روی یک نکته یا یک ویژگی خاص (برای مثال 80 درصد تخفیف تا پایان زمستان) آن را چندین بار به نحوه‌های گوناگون در متن خود تکرار کنید تا در ذهن مخاطب ثبت شود.

5. خدمات،خصیصه یا یک اطلاعات ویژه به‌صورت “free” برای مخاطب انگیزه ایجاد کرده و “هدیه دادن” کاربر را هیجان‌زده می‌کند سعی کنید رایگان را زمینه صفحه فرود خود کنید.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()